Кошик
252 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Little-Tittle - дитячі сукні
+380 (68) 192-69-40
+380 (68) 192-69-40
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів після отримання. Для оформлення повернення необхідна наявність товарної накладної, а також цілісність та збереження товару та всіх супровідних елементів – лейблів, бірок, етикеток, упаковки, що входили до комплектності товару. Товар не повинен бути пошкодженим або ношеним. Витрати на доставку: - у разі повернення витрати оплачує покупець. - у разі обміну витрати сплачує покупець. - у разі нашої провини (прийшов не той розмір, колір, комплектація тощо) витрати відплачуємо ми. Гроші за товар повертаються покупцю протягом 7 днів і лише після перевірки товару. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту його отримання. Для повернення товару неналежної якості вам необхідно виконати такі кроки: 1. Повідомити продавця про неналежну якість товару. Це можна зробити у письмовій формі (наприклад, електронною поштою або листом) або усно (при зверненні до продавця). 2. Звернутися до продавця з вимогою про повернення грошей або заміну товару на аналогічний. 3. Пред'явити товар продавцю разом з його оригінальним упакуванням, якщо таке було. 4. Отримати від продавця акт прийому-передачі товару. 5. Якщо продавець відмовляється задовольнити вашу вимогу про повернення грошей або заміну товару, ви можете звернутися до відповідного органу державного контролю за якістю та безпекою товарів. Важливо пам'ятати, що товар має бути неналежної якості внаслідок виробничих дефектів чи інших причин, які не пов'язані зі шкодою, заподіяною вами. Також згідно зі статтею 16 Закону "Про захист прав споживачів" у разі придбання товару неналежної якості внаслідок порушення правил його експлуатації продавець не зобов'язаний здійснювати обмін чи повернення коштів за такий товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner